EJOT - Ondernemingsrichtlijnen

90 jaar geleden, toen Adolf Böhl begon met de productie van schroeven en spijkers in Berghausen, was het vanzelfsprekend dat alles wat hij deed in overeenstemming was met de wet. Het zou voor hem ondenkbaar zijn geweest dat, vele jaren later, deze voor de hand liggende handelswijze zou moeten worden opgeschreven in de vorm van richtlijnen.

Waarom vindt EJOT dit nu wel nodig?

Iedereen is het erover eens dat de kwaliteit van de dienstverlening de overtuigende factor moet zijn in een concurrerende omgeving, en niet corruptie, prijsafspraken of andere maatregelen die niet kunnen worden getolereerd. EJOT wil een betrouwbare en eerlijke partner zijn voor al haar klanten, omdat dit de reden is waarom EJOT een zeer gerespecteerde partner in het gebied van bevestigingstechnologie is geworden. EJOT wil deze positie in de toekomst behouden en verder ontwikkelen. De ondernemingsrichtlijnen zijn het ethische en juridische kompas bij EJOT. Ze bevatten de belangrijkste regels voor gedrag binnen de EJOT-groep, onze zakelijke partners en het publiek. Aandeelhouders, management en adviesraad verwachten van alle medewerkers dat zij zich strikt houden aan de nalevingsrichtlijnen.

EJOT® Kwaliteit verbindt. 
Deze slogan verklaart het succes van EJOT. EJOT overtuigt met kwaliteit. De nalevingsrichtlijnen van EJOT zullen ons helpen de beste service voor onze klanten te bieden en onze betrouwbaarheid als partner voor onze leveranciers te waarborgen.

Bad Berleburg, september 2013

EJOT Holding GmbH & Co. KG
Winfried Schwarz
Chief Compliance Officer
Compliance